Aa
تاریخ : شنبه 23 تير 1397
کد 665

با حضور مشاوران رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور

جلسه مشترک مشاوران رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز اذربایجان شرقی

تیم مشاوران رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس که متشکل از مدیران با تجربه مجموعه نوسازی مدارس می باشند، با حضور در استان آذربایجان شرقی طی جلسه ای مسائل مربوط به حوزه امور مشارکت های مردمی را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، تیم مشاوران رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس که متشکل از مدیران با تجربه مجموعه نوسازی مدارس می باشند، امروز با حضور در استان آذربایجان شرقی طی جلسه ای مسائل مربوط به حوزه امور مشارکت های مردمی را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند. 
 
این جلسات تخصصی که به منظور تبادل تجربیات و هم اندیشی در جهت کمک به پیشبرد اهداف سازمان و هم افزایی فکری برگزار می گردد امروز با حضور تیم مشاوران رئیس سازمان و اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز در تبریز برگزار شد.
 
مهندس شیخ مشاور رئیس سازمان در این جلسه گفت: خیرین مدرسه ساز پیشقراولان عرصه علم و فرهنگ هستند که در توسعه فضاهای آموزشی کشور نقش اساسی ایفا نموده اند.
 
 دست نیان دیگر مشاور رئیس سازمان نیز، جامعه خیرین مدرسه ساز کشور را جزو اولین و قدیمی ترین تشکل های خیری کشور نام برد و افزود: این نهاد مردمی که در عرصه علم و دانش فعال و پویاست، همواره باید در اوج باشد.
 
محمدرضا جعفری ، مشاور امور مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس هم با اشاره به اهمیت توسعه جذب و هدایت خیرین مدرسه ساز، جذب خیرین ایرانیان خارج از کشور را از اولویت های سازمان نوسازی مدارس کشور عنوان نمود. 
 
فرمانی، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان آذربایحان شرقی نیز با اشاره به تشکیل دبیرخانه خیرین خارج از کشور در استان فارس، خواستار قطب بندی مناطق برای  جذب و هدایت خیرین مدرسه ساز خارج از کشور شد.
 
همچنین شایان ذکر است امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز و مشاوران رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، عملیات اجرایی احداث آموزشگاه ۶ کلاسه خسروشهر آذربایجان شرقی با مشارکت خیر نیکوکار سیدرضا مقیمی اصل ، آغاز شد.