Aa
تاریخ : يکشنبه 24 تير 1397
کد 666

در زمینی به مساحت 120 متر مربع

هفتمین نمازخانه مدرسه ای آذرشهر توسط خیّرین احداث می شود.

هفتمین نمازخانه مدرسه ای آذرشهر توسط اولیای خیّر مدرسه ساز این شهرستان در زمینی به مساحت 120 متر مربع با هزینه 100 میلیون ریال احداث می شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجانشرقی ، با تصمیم اعضای انجمن اولیاء و مربیان دبستان علوی آذرشهر و کمک های مالی جمعی از اولیای خیّر این مدرسه عملیات ساختمانی احداث نمازخانه و سالن اجتماعات این مدرسه در عرض 3 ماه انجام خواهد شد. مسئولین آموزش و پرورش آذرشهر صبح روز سه شنبه 97/4/19 با حضور در محوطه مدرسه علوی از نزدیک در جریان روند کارهای عمرانی این نمازخانه قرار گرفتند.

گفتنی است نهضت احداث نمازخانه در مدارس شهرستان آذرشهر از سه سال پیش با اقدام نیک  شادروان بانو فاطمه اسلامی در ساخت نمازخانه در دبیرستان نمونه فاطمیه آغاز شده است و   امسال علاوه بر دبستان علوی نمازخانه های مدارس فخر بناب اخی جهان ، قدس شیرامین نیز کلنگ زنی شده اند و بزودی عملیات احداث یک باب نمازخانه و سالن چند منظوره در دبیرستان جوادالائمه آذرشهر نیز با مبلغ اهدایی خانواده مرحومین ابراهیمی و حضرتی ( از درگذشتگان حادثه سیل فروردین 95 در آذرشهر) آغازخواهد شد.