Aa
تاریخ : يکشنبه 31 تير 1397
کد 677

درپنجمین جشنواره خیرین مدرسه ساز بستان آباد;

خیرین مدرسه ساز ساخت 6 مدرسه در بستان آباد آذربایجان شرقی را متعهد شدند

خیرین در پنجمین جشنواره خیرین مدرسه ساز بستان آباد که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی برگزار شد، ساخت 6 مدرسه را متعهد شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجانشرقی از بستان آباد، پنجمین جشنواره خیرین مدرسه ساز  با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، امام جمعه بستان آباد و سایر مسئولین استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات این شهرستان برگزار شد.

جعفر پاشایی;مدیر کل آموزش و پرورش استان در این مراسم ضمن قدردانی از کمک خیرین برای دستگاه تعلیم و تربیت، خواستار تجهیز و بازسازی مدارس در مناطق محروم شد.

 سید رضا رضوی; امام جمعه بستان آباد با بیان اینکه  مدرسه باید تربیت کننده شهید فهمیده ها ، همت ها ، و چمران ها باشند ، گفت:خیرین مدرسه ساز هموار کننده راه سعادت فرزاندان انقلاب هستند و تربیت اخلاقی و معنوی اولویت اساسی مدارس باشند.

سیدعلی موسوی حسینی ;فرماندار بستان آباد نیز آموختن سواد را از نیازهای اساسی برای رشد و توسعه ی هر فرد عنوان کرد و افزود : سواد و علم مبنای توسعه ی جوامع و ملت ها است.

احمد امیرهوشنگی نیز در این آیین ضمن عرض خیر مقدم به مهمانان و خیرین منطقه افزود: بدون تردید توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور پرافتخار و سرافراز ایران اسلامی بدون بهره‌گیری از فکر و خلاقیت مدیران دلسوز و پرتلاش میسر نمی گردد . 

مدیر آموزش و پرورش بستان آباد با بیان اینکه در این جشنواره خیرین ساخت 6 مدرسه ی 3 کلاسه را در این شهرستان متعهد شدند، یادآور شد: در جشنواره سال قبل خیر مدرسه ساز ساخت 4 مدرسه را در این شهرستان متعهد شده بودند.

گفتنی است، بستان آباد یکی از شهرهای شرقی استان آذربایجان شرقی و مرکز شهرستان بستان‌آباد است که در فاصله ۵۰ کیلومتری مرکز استان (تبریز) واقع شده‌است و تا کنون نزدیک 40 مدرسه ی خیر ساز در این شهرستان احداث شده است