Aa
تاریخ : شنبه 20 مرداد 1397
کد 695

کلنگ زنی مدرسه 3کلاسه خیرساز روستای شیویار منطقه کندوان

با حضور مسئولین استانی و شهرستانی کلنگ مدرسه 3کلاسه خیرساز روستای شیویار منطقه کندوان برزمین زده شد.

با حضور مسئولین استانی و شهرستانی کلنگ مدرسه 3کلاسه خیرساز روستای شیویار منطقه کندوان توسط خیر نیک اندیش جناب آقای حاج حسین رئیسی و با مشارکت اهالی روستای شیویار بر زمین زده شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان با حضور شیویاری نماینده مردم شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی، کسایی مدیر عامل مجمع خیرین استان ، زرین بخشدار، سینافر رئیس آموزش وپرورش، میلانی ناظر مدارس خیری در نوسازی مدارس استان و جمعی از خیرین و مسئولین منطقه ، کلنگ مدرسه 3کلاسه خیرساز روستای شیویار منطقه کندوان برزمین زده شد.
در این مراسم شیویاری : با بیان اینکه توصیف خیرین مدرسه ساز و ارزش گذاری به کار آنها بسیار دشوار است تصریح کرد، اجر و پاداش این بزرگواران که سرمایه های مادی و معنوی خود را در طبق اخلاص می گذارند با خداوند است.
زرین :  با تمجید از عملکرد آموزش و پرورش در جذب مشارکت های مردمی و خیرین یادآور شد، آموزش وپرورش در بین مناطق کم برخوردار استان رتبه اول را در حوزه جذب خیرین دارد.
سینافر رئیس آموزش وپرورش کندوان : ساخت هرمدرسه ،  محکم کردن پایه های علمی و فرهنگی جامعه و زمینه ساز گسترش تعلیم، تربیت و غنای فرهنگی و دانش نسل آینده جامعه است .
این مدرسه 3کلاسه خیر ساز روستای شیویار در زمینی به مساحت 558 مترمربع و با زیربنای 132مترمربع با مبلغی بالغ بر یک میلیارد و سیصدو بیست میلیون ریال توسط خیر نیک اندیش جناب آقای حاج حسین رئیسی و با مشارکت اهالی روستای شیویار احداث خواهد شد.


گفتنی است این مدرسه چهاردهمین مدرسه خیرساز منطقه کندوان در طول دوسال اخیر می باشد که احداث خواهد شد.


 
برچسب ها