Aa
تاریخ : دوشنبه 5 شهريور 1397
کد 708

همزمان درهفته دولت

افتتاح مدرسه دو کلاسه در روستای حسن آباد ایلخچی

همزمان با هفته دولت یکباب مدرسه دو کلاسه به همت اداره کل نوسازی مدارس استان در روستای حسن آباد ایلخچی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجانشرقی ازایلخچی، همزمان با هفته دولت مدرسه دو کلاسه پیروزی به همت اداره کل نوسازی مدارس استان در روستای حسن آباد افتتاح شد.

در این مراسم فرماندار شهرستان اسکو ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت : هفته دولت یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان رجایی و باهنر است.

محمدزاده با اشاره به اقدامات مثبت صورت گرفته در آموزش و پرورش منطقه افزود: آموزش و پرورش مهمترین رکن توسعه و پیشرفت  کشور است  و یکی از اولویت های اصلی شهرستان گسترش فضاهای آموزشی است. وی هم چنین افزود: تنها با گسترش آموزش پایه است که می توان به توسعه پایدار کشور امیدوار شد، چرا که امروزه توسعه فرهنگی اساس و زیر بنای توسعه و پیشرفت در سایر زمینه هاست.

فرماندار شهرستان اسکو همچنین به ارائه گزارشی در ارتباط با فضاهای آموزشی منطقه پرداخت.

علی سلطانی در این مراسم ضمن قدر دانی از تلاش ها و زحمات مسئولین شهرستانی و استانی و همچنین خیرین در امر مدرسه سازی و مدرسه یاری و  رفع مشکل کمبود فضای آموزشی منطقه، بیان کرد: آموزش و پرورش، نظام‌های اجتماعی را شکل می‌دهد.

رئیس آموزش و پرورش منطقه هم چنین هفته دولت را  نمادی  از وحدت مردم و دولت خدمتگزار  دانست و افزود:  این وحدت و تلاش در جهت تحکیم آن سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران عزیز را به دنبال خواهد داشت . وی همچنین گزارشی از عمکلرد چند ساله آموزش و پرورش منطقه ارائه نمود.

گفتنی است این مدرسه به همت اداره کل نوسازی،تجهیز و توسعه مدارس استان آذربایجان شرقی با اعتباری بالغ بر 270 میلیون تومان به مساحت 1191 متر مربع و زیر بنای 100 متر مربع در روستای حسن آباد بخش ایلخچی به بهره برداری رسید