Aa
تاریخ : سه شنبه 3 مهر 1397
کد 713

همزمان با هفته دفاع مقدس؛

مدرسه شهدای بانک مسکن خاروانا افتتاح شد

دبستان شهدای بانک مسکن خاروانا با حضور عیدی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ، مدیرشعب بانک مسکن استان آذربایجان شرقی، فرماندار و بخشدار ومدیر آموزش و پرورش افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجانشرقی  ، عیدی مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان درآیین افتتاح مدرسه 6 کلاسه شهدای بانک مسکن خارواناگفت: دبستان شش کلاسه شهدای بانک مسکن خاروانا با زیربنای ۷۰۰ مترمربع در شهر خاروانای شهرستان ورزقان با سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد ریال ساخته شده که سهم بانک مسکن از این مبلغ ۵۵۰ میلیون تومان است و مابقی توسط اداره کل نوسازی استان آذربایجان شرقی پرداخت شده است



فرماندار ورزقان در این مراسم ضمن محکوم کردن جنایات تروریستی در اهواز، گفت: استکبار جهانی در صدد براندازی نظام جمهوری اسلامی هست ولی ملت ایران با هوشمندی و تبعیت از ولایت فقیه سیاست های شوم آنها را خنثی می کند.
  یحیوی همچنین ضمن تبریک آغاز سالتحصیلی و تشکر از حضور خیرین مدرسه ساز در این شهرستان، اظهارکرد: امید است دستان سبز بانک مسکن در آبادانی و ساخت و تجهیز مدارس به این شهرستان بیشتر باز شود.  

 
مدیرشعب بانک مسکن استان آذربایجان شرقی نیز در این مراسم احداث این مدرسه را حاصل یک کار مشترک توسط بانک مسکن و اداره کل نوسازی مدارس استان اعلام کرد و گفت: بانک مسکن به عنوان مردمی‌ترین بانک کشور علاوه بر رسالت اصلی خود در امور فرهنگی نیز فعالیت دارد. 
 
 امیر رنجبریان گفت: در حال حاضر ۱۸ باب مدرسه  توسط این بانک در حال احداث در کل کشور می باشد و مدرسه شهدای بانک مسکن خاروانا نهمین مدرسه ای است که تحویل آموزش و پرورش شده است.