Aa
تاریخ : يکشنبه 18 آذر 1397
کد 756

با حضور مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجانشرقی ؛

از هنرستانهای ناحیه 5 تبریز بازدید به عمل آمد

با حضور نماینده مردم تبریز، آذرشهر واسکو در مجلس شورای اسلامی ، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان و مدیرآموزش و پرورش ناحیه از هنرستانهای ناحیه 5 بازدید به عمل آمد
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجانشرقی،زهرا ساعی نماینده مردم تبریز، آذرشهر واسکو در مجلس شورای اسلامی در این بازدید تاکید کرد:  آموزش وپرورش پیشتاز توسعه کشور بوده و کار خطیر تعلیم وتربیت فرزندان مرزو بوم را برعهده دارد.

همچنین ساعی از دانش آموزان این هنرستانها خواست با تلاش های خود در عرصه های مختلف جامعه حضور داشته باشند و بانوان نیز نقش خود را در اداره جامعه ایفا کنند.


در این بازدید ها جعفر پاشایی ضمن تقدیر از تلاش های دکتر ساعی در زمینه رفع مشکلات فرهنگیان عنوان داشت : تکریم معلم ، تکریم تمام خوبی هاست و با کاستن مشکلات این قشر مشکلات کل جامعه کاسته می شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطرنشان شد: برنامه ریزی، ایمان، راه آینده و ادب و نظم، درسی از طبیعت و باران الهی است و دانش آموزان با قرار گرفتن در موقعیت های جدی بازار کار، سعی در کاربردی نمودن آموزش های خود خواهند داشت.

پیام صدقی مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان نیز ضمن تقدیر از مدیریت مدارس که با این کمبود امکانات ، چالش ها را کنترل کردند ؛ جهت رفع این مشکلات قول مساعدت دادند.
وی رویکرد این اداره کل را تامین مدارس ایمن و تجهیز مدارس استان به سیستم نوین آموزشی و گرمایشی بیان کرد وافزود: با لطف و بزرگواری خیرین محترم مدرسه ساز و با همت دولت درجهت رفع تنگناهای فضاهای آموزشی و تجهیزات مدارس اقدام موثری انجام خواهیم داد.

علیرضا ستاری ، مدیریت ناحیه 5 تبریز در این بازدید گفت:  کمبود امکانات و تجهیزات همچنین فرسوده بودن سیستم گرمایشی مدارس این نواحی را با مشکل مواجهه کرده است و امید است با همکاری و لطف این عزیزان وضعیت بهبود یابد.