Aa
تاریخ : پنجشنبه 22 آذر 1397
کد 761

در راستای بازدید از مناطق استان صورت گرفت:

سفر یک روزه مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی به شهرستان مرند

مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیزمدارس آذربایجان شرقی از پروژه های در حال احداث آموزش و پرورش شهرستان مرند بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجانشرقی ازمرند ، طی سفر یک روزه ای مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل نوسازی ، تعمیر و تجهیز مدارس استان آذربایجان شرقی با حضور در شهرستان مرند از مدارس در حال احداث شهر مرند بازدید نمودند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با حضور در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مرند اظهار کرد: " رمز موفقیت دستگاه تعلیم و تربیت منطقه در گرو برنامه ریزی ، همکاری با مسئولین شهرستان ، استفاده از ظرفیت خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار و تلاش شبانه روزی می باشد. "

پاشایی با اشاره به صبغه فرهنگی شهرستان مرند گفت: " باید از ظرفیت خیرین در راستای احداث ، تعمیر و تجهیز مدارس شهرستان نهایت استفاده شود. "

وی در بخش دیگری از سخنانش تکریم شأن ومنزلت فرهنگیان ، انسداد مبادی بیسوادی ، پوشش تحصیلی ، نرخ گذر تحصیلی و ارتقای شاخص های آموزشی و پرورشی را خواستار شد.

همچنین مدیرکل نوسازی ، تعمیر و تجهیز مدارس استان در ادامه از احداث ، بازسازی و مرمت پروژه های نیمه تمام شهرستان مرند خبر داد.

صدقی خیرین را بازوان توانمندی برای آموزش و پرورش برشمرد و افزود: " با تلاش و همت جمعی می توان بعضی پروژه های نیمه تمام را به اتمام رساند. "

در ادامه معاون مدیرکل و مدیر آموزش وپرورش مرند گفت: " دستگاه تعلیم و تربیت منطقه مرند براساس ارزیابی های اداره کل در شاخص های گوناگون رشد چشمگیری داشته و با تلاش شبانه روزی این شاخص ها را بیش از پیش ارتقا خواهیم داد. "

کاظمی از کسب رتبه اول پروژه مهر سال ۹۷ توسط آموزش و پرورش منطقه مرند خبر داد و در ادامه خواستار کمک بیشتر ادارات کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان برای مرمت ، بازسازی و تجهیز مدارس شهرستان مرند شد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان همچنین در جریان بازدید از پروژه های عمرانی یادآور شد: " هنرستان دخترانه ۱۸ کلاسه مرحوم الحاجیه خانم فاطمه ابراهیمی توسط خیر نیک اندیش حاج جواد حاج علیزاده به زیر بنا ۳۵۰۰ مترمربع در چهار طبقه و با هزینه ۶ میلیارد تومانی احداث شده و به زودی افتتاح می شود.
این مقام مسئول همچنین خاطر نشان ساخت: " دبیرستان پسرانه ۱۲ کلاسه شهید محمد حاج علیزاده توسط همین خیر به زیر بنا ۱۸۰۰ مترمربع در سه طبقه و با هزینه ۴ میلیارد تومانی احداث شده و به زودی در اختیار دستگاه تعلیم و تربیت قرار خواهد گرفت.