Aa
تاریخ : سه شنبه 27 آذر 1397
کد 764

با همت خیر محترم مدرسه ساز

کلنگ ساخت مدرسه 3 کلاسه خیر ساز روستای عجمی میانه بر زمین زده شد

آیین کلنگ زنی مدرسه 3 کلاسه روستای عجمی میانه با حضور خیر بزرگوار مدرسه سازسرکارخانم بتول (افسانه )خسروی نژاد ، معاون اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس استان، معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه ، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میانه و اعضای شورای اداری شهرستان و مجمع خیرین مدرسه ساز میانه بر گزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی،  توسعه و تجهیز مدارس آذربایجانشرقی ،به همت خیر بزرگوار مدرسه سازسرکار خانم بتول  (افسانه ‌‌)خسروی نژاد یک باب مدرسه ۳ کلاسه در زمینی  به متراژ ۱۳۲ متر  با هزینه مشارکتی ۶۰ میلیون تومان در روستای عجمی میانه کلنگ زنی شد. و همچنین ساخت یک مدرسه یک کلاسه در روستای کولا را نیز متعهد شدند.


مشایخی فرماندار ویژه شهرستان میانه با بیان اینکه خدمت و کمک رسانی به مردم از برترین عبادتها و ذخیره ارزشمندی برای آخرت می باشد، افزود: خیرین مدرسه ساز حق بزرگی بر نظام آموزش و پرورش دارند که بی شک با وقف مال و ثروت خود در راه کمک رسانی به جامعه دانش آموزی و آینده سازان این مملکت سعادت دنیوی و اخروی خود را بیمه می کنند.

در این  مراسم  سرکار خانم شاکری از خیرین مدرسه ساز . مشایخی معاون استاندار وفرماندار ویژه میانه  نجفی معاون مشارکتهای مردمی . بصیرت رئیس مجمع خیرین مدرسه و اعضای مجمع .ساجدی فر معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش میانه  . دیگر مسئولین استانی و  شهرستانی حضور داشتند.

گفتنی است مدارس متعدد در شهرهای دیگر کشور ز جمله آریانا در کرمان .آنیتا در بندرعباس . آرمان در ارومیه .  یاران افسانه در روستاهای زلزله زده کرمانشاه . توسط این بانوی خیر احداث گردید .