Aa
تاریخ : شنبه 8 دي 1397
کد 769

با حضور خیر نیک اندیش حاج کاظم قلم چی

دبستان 12 کلاسه مقاوم سازی شده قلم چی تبریز افتتاح شد

با حضور خیر نیک اندیش حاج کاظم قلم چی و مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز کشور ، مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان ، معاونین آموزش و پرورش و نوسازی مدارس ، اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز استان و تبریز و سایر مسئولین دبستان 12 کلاسه قلم چی ناحیه 4 منطقه زعفرانیه تبریز افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجانشرقی  ، پیام صدقی مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجانشرقی در حاشیه استقبال از خیرین مدرسه ساز در فرودگاه تبریز گفت: مدرسه 12 کلاسه مقاوم سازی شده قلم چی  به همت "دکتر کاظم قلم چی" و با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان ازسال 94 شروع ودر سال 1397 به بهره برداری رسید.
وی افزود: همزمان با افتتاح این آموزشگاه ، مدرسه 6 کلاسه خیرساز قلم چی روستای گروس منطقه صوفیان با زیربنای 400 مترمربع وبا هزینه بالغ بر720 میلیون تومان نیز به بهره برداری خواهد رسید. لازم بذکراست که زمین این مدرسه اهدایی اهالی روستای گروس بوده و هزینه دیوار کشی، محوطه سازی و سیستم گرمایشی این مدرسه از سوی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان تامین شده است.
مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: تاکنون به همت و با مشارکت دکتر کاظم قلم چی 34 پروژه در استان و شهرستان‌های اطراف احداث، مقاوم‌سازی و هوشمند سازی شده است. هم‌چنین با مشارکت این خیّر نیک اندیش تعدادی کتابخانه نیز تجهیز شده است.در پایان این مراسم خیر نیک اندیش حاج کاظم قلم چی آموزش و پرورش را تنها مکان برای توسعه و آبادانی کشور دانست و بر همکاری تنگاتنگ خیرین بزرگوار با آموزش و پرورش تاکید کرد.
شایان ذکر است دراین  مراسم خیر نیک اندیش حاج کاظم قلم چی و مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز کشور ، مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان ، معاونین آموزش و پرورش و نوسازی مدارس ، اعضای مجمع خیرین  مدرسه ساز استان و تبریز و سایر مسئولین کشوری واستانی حضورداشتند