Aa
تاریخ : چهارشنبه 24 بهمن 1397
کد 787

بمناسبت راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن

پیام تقدیر و تشکرمدیر کل نوسازی ، توسعه و تجیهز مدارس آذربایجانشرقی از حضور همکاران در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن

اینجانب بر خود وظیفه می دانم از حضور آگاهانه و حماسی یکایک شما همکاران غیور که همواره همچون گذشته دوشادوش مردم وفادار شهر های ایران اسلامی در صحنه حاضر بوده تشکر نمایم و موفقیت و تداوم بیش از پیش عزت و اقتدار مردم ایران اسلامی و به خصوص شما همکاران گرامی را در پرتو توجهات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه خدای منان مسئلت می نمایم.
بسم الله الرحمن الرحیم
   درود خدا به روان پاک شهیدان انقلاب اسلامی ایران ، درود بر شما  مردم مومن و ولایت مدار و همیشه در صحنه  و درود  بر شما همکاران گرامی که بار دیگر همگام با ملت بزرگ ایران ، برای تجدید بیعت با آرمانهای مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و در لبیک به فرمان ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای حماسه ای دیگر آفریدید.
برگزاری پرشور راهپیمایی ۲۲بهمن در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، که در آن آحاد ملت عزیز حضور داشتند به حق پیام بنیادین  "ما انقلابی هستیم و ایستاده ایم" را ، از این خطه سرافراز  به گوش جهانیان رساندند.
حرکت عظیم مردم عزیز دارای پیام های متعددی برای سردمداران کفر جهانی بود و با این حماسه بزرگ ثابت کردند که در دفاع از اسلام و ایران عزیز و مقابله با زیاده خواهی های استکبار جهانی و در حفظ و صیانت از دستاوردها و ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلام کوتاهی نخواهند کردو با حضور پرشور و آگاهانه و پیروی از منویات مقام معظم رهبری در دهه ی پنجم انقلاب، سیلی محکمی بر دشمنان این نظام مقدس خواهند نواخت .
اینجانب بر خود وظیفه می دانم از حضور آگاهانه و حماسی یکایک شما همکاران غیور که  همواره همچون گذشته دوشادوش مردم وفادار شهر های ایران اسلامی در صحنه حاضر بوده تشکر نمایم  و موفقیت و تداوم بیش از پیش عزت و اقتدار مردم ایران اسلامی و به خصوص شما همکاران گرامی  را در پرتو توجهات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه خدای منان مسئلت می نمایم.
پیام صدقی
مدیر کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان شرقی