Aa
تاریخ : پنجشنبه 7 شهريور 1398
کد 856

با حضور معاون توسعه و مدیریت منابع استاندارآذربایجانشرقی؛

مدرسه 6 کلاسه شهدای بیمه آسیا در منطقه تسوج افتتاح شد

مدرسه 6 کلاسه شهدای بیمه آسیا روستای حیدرآباد در منطقه تسوج با هزینه ای بالغ بر 12 میلیارد ریال و با حضور معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار، مدیر روابط عمومی بیمه مرکزی آسیا، نماینده مردو فرماندار شهرستان و سایر مسئولین و مدعوین و مردم این روستا پیش از ظهر امروز افتتاح گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجانشرقی از تسوج، قاسم زاده معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری در آیین افتتاح این مدرسه گفت: اقدام ارزشمند و خیرخواهانه بیمه آسیا تنها یک پروژه عمرانی نیست بلکه از نظر فرهنگی فراتر از مرزهاست.

قاسم زاده افزود: ان شاءالله این مدرسه خاستگاه دانشمندان و اندیشمندان فرهیخته، متعهد و وطن دوست خواهد بود که نام ایران و ایرانی را در اقصی نقاط جهان پهناور، بزرگ و مقتدر خواهند کرد و همیشه پرچم جمهوری اسلامی ایران را برافراشته می سازند.

معصومه آقاپورعلیشاهی نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی با تبریک هفته دولت، اظهار داشت: با وجود اینکه در دوران سختِ جنگ اقتصادی قرار داریم، ولی مردم همیشه پشتوانه و حامی این نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

خرم مدیر روابط عمومی بیمه آسیا در این مراسم تصریح کرد: ما در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود برای احداث این مدرسه اقدام کردیم.

وی افزود: اولین مدرسه شهدای بیمه آسیا در یکی از روستاهای شهرستان سرباز استان سیستان و بلوچستان در سال تحصیلی 96ـ1395 مورد بهره برداری قرار گرفته و مدرسه ی دیگر نیز در استان خراسان جنوبی در حال تکمیل می باشد.

این مقام مسئول در بیمه مرکزی آسیا در پایان با قدردانی از پیمانکار این مدرسه، عنوان کرد: ساخت مدارس رایگان را در نقاط مختلف کشور ادامه خواهیم داد.

محمد باباآهنگر رئیس آموزش و پرورش منطقه ضمن قدردانی از تمامی خیرین و مسئولین؛ یادآور شد: این پروژه در زمینی به مساحت 2000 متر مربع و با عنوان مدرسه 6 کلاسه شهدای بیمه آسیا با مساحت 400 متر مربع با هزینه ای بالغ بر 12،00،000،000 تومان که  دویست میلیون تومان توسط  بیمه آسیا ویک میلیارد تومان با اعتبارات اداره کل  نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان  به بهره برداری رسید.
 

 

شایان ذکر است در پایان از فعّالین حوزه تعلیم و تربیت و مدرسه سازی تجلیل به عمل آمد و همچنین دانش آموزان این دبستان به اجرای سرود و دکلمه پرداختند.