Aa
تاریخ : پنجشنبه 14 شهريور 1398
کد 864

بازدید رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از فضاهای آموزشی آذربایجان شرقی

مهراله رخشانی مهر صبح امروز برای افتتاح چندین پروژه آموزشی به آذربایجان شرقی سفر و از روند اجرای پروژه‌ها در این استان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجانشرقی از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، دکتر مهراله رخشانی مهر صبح امروز برای افتتاح چندین پروژه آموزشی به آذربایجان شرقی سفر و از روند اجرای پروژه‌های آموزشی درحال اجرای تبریز، بازدید کرد.

مدرسه طالقانی که در سه طبقه و با مساحتی بالغ بر 6 هزار و 200 مترمربع زیربنا شامل ۲۰ کلاس، 3 آزمایشگاه، سالن آمفی‌تئاتر با سیستم صوتی مجهز، سالن ورزشی است که توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در حال اجرا است.

وی در ادامه این سفر، به بازدید از مدرسه 12 کلاسه ویلاشهر تبریز، پروژه های مدرسه زینبیه و استخر میانه و مدرسه استثنائی 4 کلاسه هریس پرداخت.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در بازدید از پروژه‌های نیمه کاره شهرستان میانه از تخصیص 80 درصدی اعتبارات این سازمان در سال جاری خبر داد.

رخشانی مهر گفت: تنها سازمانی هستیم که توانسته است در این حد، اعتبارات مورد نیاز خود را جذب کند.

وی با بیان اینکه با تأمین این اعتبارات مشکلی از لحاظ اجرای پروژه‌ها نداریم، گفت : البته اولویت اول  اتمام پروژه های نیمه کاره سازمان است و تا اتمام این پروژه‌ها، هیچ پروژه جدیدی شروع نخواهد شد.

رخشانی مهر در ادامه از تخصیص صد در صدی اعتبارات پروژه های مشارکتی و خیر ساز هم خبر داد و افزود : در سال 98 حدود 870 میلیارد تومان اعتبار تخصیص گرفته شده است لذا در اجرای پروژه‌های این بخش هم مشکلی نخواهیم داشت.