Aa
تاریخ : يکشنبه 19 آبان 1398
کد 888

با حضور مسولین استانی ومنطقه وخیرین مدرسه ساز:

کلنگ احداث مدرسه دو کلاسه خیرساز امام موسی کاظم(ع) روستای دمیرچی به زمین زده شد

با حضور مسئولین استانی، شهرستانی، خیر مدرسه ساز و اهالی ، کلنگ احداث مدرسه دو کلاسه خیرساز امام موسی کاظم(ع) در زمینی به مساحت 75 متر در روستای دمیرچی منطقه نظرکهریزی به زمین زده شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجانشرقی ازنظرکهریزی، با حضور معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس، مشاور عالی مدیر کل آموزش و پرورش ،معاون فرماندار شهرستان هشترود،مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار استان آذربایجان شرقی، اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار استان ، سلیمان زاده؛ خیر و عضو مجمع خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار استان آذربایجان شرقی،بخشدار منطقه نظرکهریزی،روسای آموزش و پرورش منطقه نظرکهریزی،هشترود و سایر مسئولین و اهالی، کلنگ احداث مدرسه دو کلاسه خیرساز امام موسی کاظم(ع) در زمینی به مساحت 75 متر در روستای دمیرچی منطقه نظرکهریزی به زمین زده شد.

وجدان پرست؛ مشاور مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: در مملکتی که بخواهیم پیشرفت و ترقی داشته باشیم و به موفقیت برسیم باید آموزش و پرورش آن جامعه تقویت شود و در آن سرمایه گذاری کنیم.

این مقام مسئول افزود: لازمه ی پیشرفت و ترقی مملکتمان این است که فرزندان این مرز و بوم به بهترین شکل تربیت و پرورش یابند.

حسن زاده؛ رئیس آموزش و پرورش منطقه نظرکهریزی در ابتدای مراسم ضمن خیر مقدم گویی افزود: امروز کلنگ احداث مدرسه دو کلاسه خیرساز امام موسی کاظم(ع) روستای دمیرچی  با مشارکت و همیاری سلیمان زاده؛ خیر و عضو مجمع خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار استان آذربایجان شرقی، اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان و اهالی روستای دمیرچی به زمین زده خواهد شد.

این مقام مسئول افزود: در سه ماهه تابستان98 با کمک ها و مشارکت های مردمی و خیرین بزرگوار در منطقه نظرکهریزی در 16 مدرسه لوله کشی گاز، در 27 مدرسه رنگ آمیزی، تعمیرات جزئی، لکه گیری، سیمان کاری و سفید کاری و در 4 مدرسه محوطه سازی و هم چنین 57 چشمه سرویس بهداشتی در مدارس منطقه با کمک خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار و کمک های مردمی انجام شده است.

حسن زاده بیان داشت: با کمک خیر نیک اندیش 1140 جفت کفش به دانش آموزان منطقه نظرکهریزی اهدا شده است که با سازماندهی دقیق و تلاش همکاران به دست دانش آموزان منطقه رسیده است.

گفتنی است این مدرسه خیرساز دو کلاسه با همکاری و مشارکت سلیمان زاده؛ خیر و عضو مجمع خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار استان آذربایجان شرقی، اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان و اهالی روستای دمیرچی ساخته خواهد شد.