Aa
تاریخ : شنبه 19 بهمن 1398
کد 932

مدیرکل نوسازی توسعه وتجهیز مدارس استان :

پشتیبانی صداوسیمای استان از بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز

بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه استان درتیرماه 98 با رویکرد فرهنگی و رسانه درتبریز برگزارخواهدشد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجانشرقی ، پیام صدقی در دیدار با مدیرکل صداوسیمای سهند مرکز آذربایجانشرقی ضمن تبریک ایام خجسته دهه مبارکه فجر از حمایت و پشتیبانی مدیرکل محترم  و واحدهای مختلف خبری و تولیدی این مرکز در انعکاس رویداداهای این اداره کل تشکر نمود.
صدقی بااشاره به برگراری بیست ودومین جشنواره خیرین مدرسه ساز با رویکرد رسانه، از اهمیت همکاری بیشتر این مرکز با جشنواره خبردادو افزود: برگزاری نشستهای تخصصی با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس  وروسای مجامع خیرین مدرسه ساز استان و حضور خیرین شاخص در آیتم های ویژه صداوسیما  تا برگزاری روز جشنواره را میتوان راههای جلب افکار عمومی دراین امر مبارک موثربرشمرد.
وی همچنین خواستار  تولید برنامه های ویژه از مدارس خیر ساز با حضور خیرین و پخش جشنواره های  خیرین مدرسه سازمناطق در صداوسیما استان شد.
صفری مدیرکل صداوسیمای استان نیز با تمجیداز عملکرد اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس در خصوص جذب خیرین مدرسه ساز درسطح کشور ،از رشد و بالندگی ساخت وساز مدارس درسطح استان دراین برهه از زمان را مایه مباهات برشمرد . دراین راستا از آمادگی صداوسیمای استان در جهت هرگونه همکاری دراین زمینه خبرداد.