Aa
تاریخ : دوشنبه 21 بهمن 1398
کد 936

با حضور مسولین استانی و شهرستانی:

هنرستان کشاورزی با 18 کلاس درس در مراغه به بهره برداری رسید.

به مناسبت دهه مبارک فجر ، هنرستان 18 کلاسه کشاورزی مراغه صبح امروز 21 بهمن ماه با حضور مسئولین استانی و محلی افتتاح گردید .
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجانشرقی ازمراغه، معاون مدیرکل ومدیرآموزش و پرورش مراغه رضا آسیابی در آیین افتتاح این هنرستان ضمن تقدیر و تشکر از همراهی خیرین با مجموعه آموزش و پرورش ایجاد شور و نشاط در مدارس را رکن اساسی برای ایجاد فضای با طراوت و شوق در دانش آموزان عنوان کرد و افزود : رویکرد آموزش و پرورش به سمت توانمند سازی نیروی انسانی سوق یافته و از ابتدای مهر برای هر معلم به شکل میانگین بیش از 100ساعت دوره آموزشی اجرا شده است .

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه اجرای طرح یک معلم پیشکسوت در کنار معلمان جدید الورود را برنامه مهم توصیف کرد و افزود : در این طرح  معلمان جوان از تجارب پیشکسوتان آموزش و پرورش استفاده کرده و مشورت های لازم را دریافت خواهند کرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه از فعالیت های چشمگیر آموزش و پرورش  تقدیر نموده و گفت :نبایستی به وضع موجود قانع بود و باید با هدف گذاری مطلوب به چشم انداز سند تحول دست یابیم.

آقای شکری تربیت انسان خوب برای ساختار فعلی آموزش و پرورش را مهم ارزیابی کرد .

مهندس فرهودی معاون اداره کل نوسازی ضمن تسلیت ایام چهلمین روز شهادت سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی ، افتتاح این هنرستان را از پروژه های مهم چند سال اخیر سازمان نوسازی عنوان کرد و ساخت فضاهای آموزشی مجهز را از اولویت های سازمان نوسازی عنوان کرد .

در پایان این مراسم از همکاران پیشکسوت همین هنرستان تجلیل به عمل آمد.

این هنرستان در متراژ3830متر با 18 کلاس درس برای سه رشته علوم دامی ،علوم زراعی و ماشین آلات کشاورزی احداث شده است.