Aa
تاریخ : سه شنبه 13 اسفند 1398
کد 947

با هزینه کرد یک میلیارد و 500 میلیون ریالی؛

افتتاح سالن‌های ورزشی ژیمناستیک و شطرنج و بهسازی سلف سرویس هنرستان شبانه‌روزی امام‌حسین شهرستان مرند

به مناسبت گرامیداشت دهه فجر، سالن‌های ورزشی ژیمناستیک و شطرنج و بهسازی سلف سرویس هنرستان شبانه‌روزی امام‌حسین شهرستان مرند، با هزینه کرد یک میلیارد و 500 میلیون ریالی با حضور مسئولین شهرستانی و استانی افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجانشرقی از مرند، اباذر کاظمی در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی هنرستان امام حسین(ع) مرند اظهار کرد: " سالن ژیمناستیک در مساحت ۲۰۰ مترمربع و کلاس شطرنج نیز با ظرفیت استفاده ۵۰ نفر با مجموعاً با هزینه‌کردی افزون بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اجرا شده است.
 
 
مدیر آموزش و پرورش شهرستان مرند با اشاره به کسب مقام‌های برتر دانش آموزان مرندی در رشته های مختلف ورزشی اظهار کرد: " ایجاد سالن های فوق در راستای استفاده بیشتر دانش آموزان از امکانات ورزشی و شکوفایی استعدادهای آنها انجام شده است. "
معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجانشرقی با بیان اینکه نیاز امروز جامعه جوان، ورزش است، افزود: " ایجاد رشته های تربیت بدنی در هنرستان یکی از ضروریاتی بود که فعالیت آن از سال گذشته در مرند آغاز شد و امیدواریم در آینده هنرستان مستقل تربیت بدنی نیز در شهرستان دایر شود. "
وی ضمن اشاره به میانگین پایین سرانه ورزشی شهرستان مرند نسبت به استان خاطرنشان کرد: " خواست ما این است مسئولین توجه بیشتری نسبت به افزایش سرانه ورزشی در شهرستان کنند. "
امروز همچنین سالن سلف سرویس هنرستان امام حسین (ع) مرند پس از بهسازی بهره برداری شد.