Aa
تاریخ : دوشنبه 13 مرداد 1399
کد 998

مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس آذربایجان‌شرقی:

امسال تمام طرح های نیمه تمام خیری با اعتبارات دولتی به بهره برداری می‌رسد

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی در دیدار با نماینده مردم بستان آباد وتیکمه داش در راستای تشریح طرح تحولی «آجر به آجر»، مشارکت دستگاه ها و سازمان‌های مردم نهاد و خیرین مدرسه ساز را بسیار با اهمیت عنوان کرد و این همکاری را درجهت تحقق ایجاد فضای شاد و ایمن برای تحصیل دانش آموزان ضروری برشمرد.
 به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجانشرقی ، مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان در دیدار با نماینده مردم بستان آباد وتیکمه داش درمجلس شورای اسلامی به تشریح طرح تحولی "آجر به آجر"پرداخت و گفت: به همت و تلاش سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور امسال کلیه پروژه های خیری درحال احداث و نیمه تمام بصورت مشارکتی و با اعتبارات دولتی اتمام و تحویل آموزش و پرورش خواهدشد.

پیام صدقی در این جلسه که مدیر آموزش و پرورش تیکمه داش نیز حضورداشت، گفت: مشارکت دستگاه‌های اجرایی مختلف، سازمان‌های مردم نهاد و خیرین مدرسه ساز بسیار با اهمیت است  واین همکاری  درجهت تحقق ایجاد فضای شاد و ایمن برای کسب علم دانش آموزان این مرزو بوم ضروری است.

وی دراین دیدار به طرح «آجربه آجر» اشاره کرد و گفت:  این طرح ملی بااستقبال بسیار خوب خیرین بزرگوار دراستان مواجه شده که تابه امروز بیست تفاهم نامه دراین باب با خیرین مدرسه ساز منعقدشده است.
غلامرضا نوری نماینده مردم بستان آباد و تیکمه داش درمجلس شورای اسلامی نیز حمایت از برنامه های آموزشی و تربیتی علی الخصوص  اداره کل نوسازی مدارس را درجهت رفع محرومیت فضاهای آموزشی ضروری برشمرد و خواستار تامین اعتبارات ویژه برای این امر مهم شد.

وی همچنین به مشکلات مربوط به منطقه بستان آباد وتیکمه داش اشاره کرد و درجهت رفع نیازمندی‌ها و مشکلات آموزشی و تامین فضاهای مورد نیاز این دومنطقه محروم تاکید نمود.